2013. július 8., hétfő

1. Fejezet

Az egész egy kis városban kezdődött amikor 5 különböző lány ugyan abba a Tánc és Zene táborba ment. A tábor mind az 5-ük otthonától messze volt, így esélytelen volt hogy ismerjék egymást.

Amint meg érkeztünk a táborba a fő ház előtt gyülekeztünk.
- Szép jó napot mindenkinek az én nevem Miss. Morgan én vagyok a tábor vezetője. Mondta a kissé fura külsejű ám bár kedvesnek tűnő hölgy.
- Most ki osztjuk a szobákat úgyhogy figyeljetek, Mondta Miss. Crag a kísérőnk. Egy kis idő múlva a 8-as számú fa ház jött.
- A 8-as ház lakói: Rebeca Wiliams, Bianca James, Regina Smith, Even Baker és Katrin Tomson. Mi 5-en elindultunk a ház  felé és közben bemutatkoztunk egymásnak. Nem kellett sok idő ahhoz, hogy össze barátkozzunk egymással. Mi után birtokba vettük a házat neki álltunk ki pakolni. Pakolás közben egyszer csak megcsörrent Regi telefonja. 
- Szia mondjad. Mondta valakinek. A beszélgetés többi részét nem hallottuk ugyanis mi kiültünk a teraszra. Pár perc múlva Regi is kijött és azt mondta, hogy nem sokára látogatóink lesz. Mi el nem tudtuk képzelni, hogy miről beszélhet. Regi leült közénk és el kezdtünk beszélgetni amikor 5 fiú oda jött a házhoz.  
- Szia Regi. Mondta az egyik srác
- Szia Dav. Mondta Regi
- Ti honnan ismeritek egymást? Kérdezte Bi. 
- Ő a Tesóm . Mondta Regi. Mi ezen nagyon meg lepődtünk, de még mielőtt bármit mondhattunk volna meg szólalt a hangos bemondó: 
- Mindenki menjen a szobájába, szoba szemlét tartunk. Mondta Miss. Morgan 
- Van kedvetek a szemle után találkozni? Kérdezte az egyik srác.
- Miért is ne? Mondtuk egyszerre azzal elköszöntünk a fiúktól akik vissza indultak a saját házukhoz, és mi is bementünk. A szemle után Regi vezetésével elindultunk a fiúk háza felé. Amikor oda értünk a fiúk már kint vártak minket. 
- Sziasztok. Köszönt mindenki mindenkinek. Pár percig ott ültük addig Regi bemutatta a fiúkat aztán meg szólalt Greg. 
- Elmegyünk sétálni? Kérdezett körbe mindenkit. 
- Mi benne vagyunk. Mondták a lányok
- Mi is. Szólalt meg a három fiú.
- Én nem megyek. Mondtam.
- Én se. Mondta Dav. 
- Akkor őrizzétek a házat. Mondta Tom.
- Meg lesz mondtuk egyszerre. Azzal a többiek elindultak sétálni. Eközben mi elkezdtünk beszélgetni. Pár perc után vissza jöttek a többiek és együtt folytattuk a beszélgetést. Egyszer csak megszólalt Dav:
- Na csak ez hiányzott. Mi nem tudtuk. hogy miről beszél, de Regi és a fiúk rögtön rájöttek, hogy mire mondta ezt-
- Szia Dav. Mondta egy nyálas hang.
- Te mit keresel itt? Kérdezte Regi mérgesen. 
- Ni-ni itt van Regi is. Mondta Maya lenézően. 
- Ti ismeritek egymást? Kérdezte Kris.
- Igen sajnos. Mondta Regi
- Igen. Mondta Maya
-És honnan ? Kérdezte az egyik fiú
-A tesója a pasim. Mondta Maya.
- Csak a volt pasid. Mondta Regi és Dav egyszerre. 
- Ugyan lesz ő még az én pasim. Monda Maya
- Álmodozni szabad. Mondtam felállva a padról.
- Na te is itt vagy? Kérdezte leereszkedő hangon Maya.
- Igen zavar, ja persze hiszen kétszer már legyőztelek. Mondtam Mayának
- Harmadjára nem fog. Mondta és azzal elment.
A többiek kérdezősködni kezdtek hogy én honnan ismerem Mayát én pedig elmondtam nekik, hogy 2-szeres Európa bajnok táncos vagyok és mind a kétszer legyőztem őt. A többiek figyelmesen hallgatták amit mondok. Utána sajnos el kellett búcsúznunk, hiszen addigra már villanyoltás volt és mindenkinek a saját házában kellett lennie. Meg beszéltük a fiúkkal, hogy holnap is találkozunk, azzal elköszöntünk és elmentünk aludni.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése